Soru Detayları

Butiğim için en uygun abiye kıyafetleri neren alabilirim?

06.11.2015, 22:53:07, Konu: Ulaşım ve Mekân - Halilisik
0

Gaziantepte bir butik açtım, henüz 5 ay oldu, abiye kıyafet satıyorum ama yapmak isteğim asıl şey Güneydoğu bölgesindeki gibi yöresel abiyeler değilde daha modern daha bu taraflarda bulamayacağım ürünler satmak, herkes İstanbul Gedikpaşa / Eminönü yada Merteri tavsiye ediyor ama ben daha şık ve modern parçalar arıyorum, bu işle uğraşan arkadaşlar bana yardımcı olabilirlermi?


Cevap vermek için yapın veya Üye Olun

Cevaplar
06.11.2015, 23:00:59
0

Halil Bey ben tamamen bir bayan ve müşteri olarak size bir tavsiyede bulunmak istiyorum, ben bir bayan olarak en güzel abiyelerin 2 yerde satıldığına inanıyorum; bir Bakırköy iki Pendik. Burada satılan abiyeler hem modern hem şık hem uygun. Yani ben Merterdende zamanında çok alışveriş yaptım ama Merter daha çok genç ve bar konsepti, daha bir Balkan ülkelerinin zevkine hitap eden cinsten, Ümraniye daha mütevazi veya kapalı bayanların tercih edebilecekleri bir yer hatta Fatih bile biraz öyle sayılır, Gaziosmanpaşa derseniz daha orta kısma hitap eden ve heryerde bulunması kolay ürnlerle dolu ama Pendik ve Bakıköy gerçektende gidilipte eli boş çıkılacak yerler değil. Bence biz tüketicileri dikkate almanız daha akıllıca olur



06.11.2015, 23:20:26
0

Valla Lale hanım iyikide böyle bir yorum yaptınız, samimiyetimle söylüyorum toptancılar yazsaydı daha az fikir edinirdim, şuan daha net  şeyler oluştu kafamda cidden teşekkür ederim.



06.11.2015, 23:21:43
0

Valla bi fikir verebildiysem ne mutlu bana.......bol kazançlar